Taaz

Just nu sitter jag här och roar mig me den där sidan där man kan göra om sig själv =P Fast jag har inte orkat ladda in nån bild utan jag tog den på Hayden som fanns där =P Väldigt roligt är det iaf ;P www.Taaz.com heter sidan.

Har inte gjort så mycket idag. Tränat lite, läst, sovit en liten stund, varit ute ett tag. Ska la försöka hitta på nånting att gö sen. Va man nu ska hitta på här. Är så tråkigt att bo här för det finns ju inte direkt nånting att gö. Man måste ju åka nån stans om man ska kunna hitta på nåt skoj. Vill flytta tillbaka till GBG. Fatta inte va mami skulle hit upp å gö, bara en skithåla där det inte finns nånting att gö och inte så mycket jobb. Väldigt bra..

Nee nu ska jag gå ner och käka för snart lär dom börja gapa på mig =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0