Aldrig mer chips

Usch, har varit as seg idag. Har legat och läst å sovit ibland enda till halv 4! Höll på å dö när jag såg hur mycket klockan va. Hoppade upp ur sängen och började fixa lite i rummet. Ska flytta min bokhylla och greja på sen för jag ska ha den andra ingången, så man får lite mer plats när man går in i mitt rum.

Idag är det piss väder också. Har regnat en del och så är det bara grått och tråkigt. Fattar inte när sommaren ska börja på riktigt. Funderar på om jag ska ut och springa om en stund eller om jag ska träna. Får se hur det blir.

Känns verkligen hemsk när hela dan har gått och man inte har fått nånting gjort. Har precis käkat lite, har inte käkat nånting sen igår då vi grilla. Köpte lite chips igår, har inte käkat det på jag vet inte hur länge nu. Tänkte ju att det kunde va gott, men satan heller. Käkade lite va bara gott i början sen börja jag fundera på varför jag köpte den här skiten =P Tycker inte ens om chips, godis och sånt längre för jag äter det inte längre direkt. Nån gång smakar man lite men det är inte ofta. Fick i mig lite chips igår och sen mådde jag skit och då hade jag knappt ätit nånting. Så jag säger bara, jag ska aldrig mer köpa chips. Jag kommer hålla mig till glass istället =P Det är så mycket godare än chips och sånt skit =P Är glad att jag inte gillar chips och godis direkt för man slipper det där satans suget och så sparar man massa pengar ;P Så glass får det bli ibland istället ;P

Nee nu ska jag gå ner och fixa lite me mitt rum och sen ska jag träna =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

nejru! för nu är jag i ljunga ;P

så jag tycker vi går ut och går sen?

2008-06-28 @ 17:54:08
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0