Fotbollsmatch

Tjena!

Körde Bella till hennes fotbollsmatch imorse. Danne & Isak följde me också. Isak vart som vanligt gnällig och skulle hem, jag sa åt han från början att han inte skulle följa me. Men han vart lugn ett tag sen börja han gnälla igen, så jag gav Danne pengar så att dom kunde gå och köpa glass och lite godis. Då va han tyst bra länge och så satt han och skrek Heja Bella! Hehe han är så gullig ibland ;P Bellas tränare och andra föräldrar som va där skratta och tyckte det va roligt när han skrek så =P Danne gick och satte sig och lekte i bilen me han så han höll sig lugn tills vi skulle åka hem. Synd bara att Bella och dom förlora me 2-0. Fatta inte ens att dom orka spela match i det här varma vädret och planen ligger ju helt i solen också. Och så värmde dom ju upp hur mycket som helst, nästan i en timme höll båda lagen på och värmde upp.

Själv så tycker jag det är konstigt att jag inte är trött. Gick upp tidigt igår morse som vanligt. Kom hem nån gång efter 3 inatt efter att vi körde hem Lindas pappa. Kom i säng vid 4 men va pigg efter att jag hade kört bil och så är det ju ljust hela tiden. Så jag somna runt 5 nån gång och så gick jag upp 9 imorse för att jag skulle köra Bella. Jag lär la va helt död ikväll eller imorron.

Va väldigt roligt hos Marko & Linda igår =P Vi va några stycken och efter ett tag så kom det några till. Den där personen som alltid brukar va as jobbig va väldigt lugn igår, vilket är väldigt ovanligt =P Senare så började alla dansa utom jag och Cassandra. Va väldigt roligt att se och Cassandra filmade en massa då ;P Synd bara att dom skulle lyssna på så himla dålig musik. Gammal skit musik. Och min musik dög inte till dom, tycker att dom måste börja lära sig att lyssna på musik som görs nu och inte för typ 50 år sen =P Sånt gillar dom typ, inte bra ;P Riktigt roligt att snacka me dom och lyssna på dom som är fulla =P Man får höra så knasiga och roliga saker =P Jag skulle köra hem Pricken sen när hon skulle hem och innan när hon skulle dansa tror jag att det va, så sa hon: Den här ska jag ha me mig hem. Och så kasta hon sin mobil till mig =P Lät så roligt när hon sa det =P Nee det va en riktigt rolig kväll faktiskt. Fast mami ångrar att hon drack nånting igår för hon mår pyton idag =P Hon drack inte så mycket men hon har inte druckit på jätte länge så det spelade inte så stor roll, för hon mår skit idag iaf. Hon ska iaf aldrig mer dricka ;P Får se om hon håller de =P

Har kört ner Cassandra & Isak till näset. Får se hur länge han vill va där nere och bada. Lär nog få hämta dom om en stund. Ska snart gå ner och fortsätta diska. Ska dammsuga lite också, sen ska jag gå ut och sätta mig. Får hoppas att solen tittar fram snart igen för jag vill sola och käka massa glass ;)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0