GG

Kollade på Gossip Girl förut. Underbart program me massa underbara och härliga outfits =) Skulle gärna gå runt i deras kläder ;P



Fint väder är det nu. Har regnat och varit skit dåligt väder hela dan och så nu på kvällen så vart det lite sol och blå himmel. Aja, skönt att det vart bra väder igen iaf får hoppas att det här håller i sig nu =P

Va ju och kolla när Bella och dom spela brännboll mot lärarna. Spöregna då så dom spela typ bara 10-15 min. Men Bella och dom vann iaf ;P Hehe

Sen har jag inte gjort sådär jätte mycket. Läst lite, tränat, letat efter Pluttan för hon har varit borta i några dar, men hon kom hem en stund efter att jag hade varit ute och ropat på na. Körde en sväng och kollade efter olydiga Cassandra. Sen har jag nog inte gjort nå mer. Tänkte gå ner och fixa lite me mitt pb och cv innan jag ska sova.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh ja, mycket snygga kläder i den serien.

2008-06-14 @ 15:09:16
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0