Hawaiian Tropic

Va och köpte en flaska Hawaiian Tropic Tanning Oil me skyddsfaktor 6. Trodde inte att dom sålde den i den här hålan men för ett tag sen så vart jag gla när jag såg att dom hade flera olika grejer från det märket i fränsta =P Har länge velat testa den här sololjan och idag åkte jag dit och köpte den ;P Passade på att använda den ett tag idag för det va ju fint väder ett tag =P Är brunare på armarna, benen och bröstet. Satt ute i shorts och linne. Lite irriterande bara att man blir lättare brun på armarna än resten av kroppen. Men sen när det är riktigt fint väder så ska jag ligga ute och sola som en dåre ;P Den här hjälpte en helt klart att bli brun fortare =P Det gillar jag för i år ska jag bli brun som en pepparkaka ;P Vill ni också bli det så tycker jag att ni också ska köpa den =P
Va in en sväng på Söderbergs också innan vi drog hem. Mami skulle kolla på massa blommor och köpa jord. Va inte så skoj att ha me Isak dit direkt för han ska ju alltid bråka och ha sig den lilla råttan.


Ska träna om en stund också. Måste fixa mitt pb och cv. Tycker det är as tråkigt att sitta och skriva sånt men man måste ju =/ Ska hänga upp massa tvätt också, för mami håller på och tvättar som en galning =P Blir ju så himla mycket tvätt när man är många i familjen.

Nee nu ska jag gå och gö nånting annat =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

oh, är det där oljan du pratade om?

2008-06-16 @ 20:20:57
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0