Klockan börjar bli mycket

Tycker tiden går för fort. Man hinner knappt gö nånting på dan känns det som innan det blir kväll och sovdags igen. Hemskt är det. Tycker tiden kan gå lika sakta som man tyckte att den gjorde när man va liten.

Låg och sola ett tag efter att vi hade varit i fränsta. Hatar att åka bil när det är såhär varmt på dagarna. Är ju stekhett i bilen, känns ju som om man ska smälta bort elle nånting =P Rena bastun. Lekte lite me Mimmi också, fast när det är så varmt så kan man inte leka speciellt länge, men lite iaf för hon blir ju så knäpp när hon inte har gjort nånting på hela dan.
Min lilla goa Knarpus, är en riktig skitgris =P Han låg och rulla sig i ett hål som Mimmi har grävt upp igen. Helt grå/brun vart han. Man kunde inte riktigt se att han är svart och vit, för där han är svart va han helt grå/brun =P Min lilla gris. Får se om jag fick nåt bra kort på han, då lägger jag ut den här imorron.

Har kollat lite på tv, läst och tränat lite. Ska snart gå ner och duscha, lite sent men jag måste. Ska åka till stan imorron. Ska kolla efter nån blommig klänning som jag kan ha till mina syskons avslutning. Finns en på GT som jag vill ha, får hoppas att den finns där imorron =P Slipper ha me oss Mimmi imorron för Linda ska passa na. Är lite jobbigt när nån måste sitta kvar me na så allt tar så mycket längre tid. + att det är så himla varmt nu så varken hon eller en annan vill sitta kvar. Så det va skönt att hon kunde ta na. Vi har ju passat hennes hund jätte mycket och hennes ungar, så det är på tiden att hon gör nånting för oss ;P

Nee nu måste jag duscha.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

det måste det vara ;P

2008-06-03 @ 12:24:53
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0