Kollar på hästar

Sitter just nu och kollar på lite hästar på blocket. Va ett tag sen man gjorde det nu =P

Ibland är det verkligen as jobbigt att ha små syskon. Elle aa me mina så är det nästan as jobbigt jämt. Isak har typ bråkat hela morronen. Fattar inte va den där ungen har för fel, för han bråkar ju nästan hela tiden. Han är verkligen inne i nån riktigt elak period just nu. Skit jobbigt. Sånt här gör att jag verkligen kommer vänta i flera år innan jag skaffar barn. Jag skulle behöva flytta hemifrån några år innan jag ens skulle fundera på det. Är lite rädd för att få ungar som är som mina syskon. Det går knappt en da utan att dom bråkar me varandra och det är as jobbigt för dom kan ju aldrig lyssna på en heller.

Va ute och gick me Helene igår. Väldigt skönt att komma ut och röra på sig ett tag =P Helene va ju rolig igår hon. Hon ba: Kolla fåret. Jag: Det är en häst. =P Va ett väldigt stort får det där ;P Hehe

Ah, för en stund sen va det rätt fint väder, men nu är det inte alls fint. Ser ut som om det skulle kunna bli regn =/ Varför kan det inte bara ett underbart sommar väder nu för? Men det är klart, vi bor ju i sverige..

Nee nu ska jag kolla klart på alla hästar och sen ska jag käka frukost =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha vafan michelle!

det såg ju ut som ett får ;P

2008-06-30 @ 14:33:25
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0