Månda

Tja!

Vakna i morse av att mami ropade: Michelle är du vaken? Jag va helt död och trodde att klockan va typ 8. Men när jag kollade på klockan så såg jag att den va halv 11. Hmm, har en känsla av att jag måste gå och lägga mig tidigare på kvällarna nu, så jag får sova mer. Va ju bara ett under att jag kunde sova så länge, brukar ju alltid vakna jätte tidigt fast jag kommer i säng lite sent.

Följde me mami upp till ånge en sväng. Sen åkte vi hem och käka lite, och sen körde vi Kim till skolan. Gick in på lite affärer och åkte och hämta Bella & Danne. Mami är lite yr ibland hon =P När vi hade hämtat B & D så skulle vi till affären för hon skulle köpa ett frimärke och handla lite. Fick säga åt na att vi skulle till affären för hon tänkte dra hem direkt. Sen när hon kommer ut till bilen igen så fråga jag an om hon köpte ett frimärke. Va tror ni svaret blev? Nee, fan! De glömde jag. Hehe =P Visste att hon skulle gö de. Sen så skulle vi hem för vi ville inte följa me till dagis för då skulle vi få sitta och vänta där ett tag. Men självklart så tänkte hon dra dit så jag ba: Men va gör du? Mami: Nee just ja vi skulle ju hem. Jag tror jag behöver hem och vila lite nu, börjar bli lite yr =P Nehe de menar du inte ;P Lilla mami då =P

Är inte sådär jätte bra väder idag. Blåser som fan, är lite blå himmel och sol men annars är det bara grått och tråkigt. Är inte lika varmt idag heller =( Jag som hoppades på att det här underbara vädret skulle hålla i sig bra läge nu, men inte då.

Nee nu ska jag gå och träna lite.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0