Massa tävlingar

Nu har jag tipsat om flera tävlingar me massa fina priser, så sätt igång och tävla nu =D

Idag sov jag rätt länge för att vara mig, sov till halv 11 =P Va väldigt skönt kan jag säga =P Måste försöka komma i säng tidigare, men det är väldigt svårt för mig har jag märkt =P Men jag ska försöka lyckas me det nån gång hehe ;P

Har klippt halva våran gräsmatta idag. Är en del och jag tog den jobbigaste sidan. Hade växt en del där för det va ett tag sen vi klippte där. Så jag tog på mig att göra den sida, inte det roligaste direkt men man får ju lite motion iaf ;P Så det är ju bra iaf. Ska nog ta me Mimmi sen när jag ska springa också, för hon behöver det. Hon lever ju rövare här ibland när hon inte har fått vara ute så mycket när det är skit väder. Så hon kan behöva springa av sig lite så hon håller sig lite i skinnet iaf =P

Nee nu ska jag gå ner och käka lite.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, vem vill inte det? ;)

2008-06-14 @ 15:43:51
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: katrin & hanna

hej hej jag och min kusin har startat en blogg för att vi skall öppna en nattclubb, ett café och en klädaffär. vi vill att dom skall vara helt inspirerande på er. så kika gäran in och lämna några förslag.





vi kommer också utse några vinnare på premiär öppningen på nattclubben, så vänta inte.



kram katrin & hanna

2008-06-14 @ 19:27:23
URL: http://goldenfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0