On Thin Ice

Dom har börjat köra filmer som bygger på en verklig händelse, på söndagar kl; 20.00 på 5an. Ikväll så va det filmen On Thin Ice.  Patsy McCartle är en änka med två söner och kämpar för att få ekonomin att gå ihop. I desperation börjar Patsy sälja droger och blir dessutom själv drogberoende. I rollerna: Diane Keaton, Michael Rooker, Lynda Boyd, Colin Roberts, Lothaire Bluteau, Russell Gleason, Michael Seater, Derek White.
Tycker den va rätt bra, och även hemsk. Så mycket skit som drogerna drar me sig är verkligen förjävligt.

Herregud, det låter som om vi har 2 elefanter i huset =P Liten & Zvinto springer runt och busar och när dom kutar ner för trappan så låter det som om det kommer ner 2 elefanter där =P Dom är värre än ungarna och dom låtar väldigt mycket när dom går upp och ner för trappan. Helt otroligt hur mycket 2 katter kan låta.

Usch håller på och bli skit väder igen =( Va bra ett tag förut idag, så jag passade på att springa en runda me Mimmi ;P Men nu börjar det bli riktigt dåligt igen. Börjar väl snart spöregna och åska igen. Fast det är rätt mysigt att bara ligga i sänge och mysa å lyssna på regnet och åskan =P

Satan va klockan är mycket! Och jag som ska försöka lägga mig tidigt om kvällarna nu. Lycka till Michelle, det kommer du klara bra. Eller inte! =P För tillfället är jag en nattuggla ;P

Nee nu ska jag gå ner och försöka sova, får se hur det går =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag såg också filmen. Den var verkligen jättehemsk, men slutet var ju kanon! ;)

2008-06-16 @ 00:12:15
URL: http://www.dennism.se
Postat av: emma

hej har 2 tävlingar jag hoppas du vill delta

en härlig sexleksak

och en presentkort tävling från gratis bio

kul om många deltar



hoppas jag inte skrivit detta innan till dig

vill bara folk ska hitta till tävlingarna

2008-06-16 @ 02:04:37
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0