Shoppat lite

Har varit på stan i några timmar idag. Åkte dit me mami, Kim, Cassandra & Isak. Va ju ett misstag att ta me Isak som jag visste att det va. Börja redan bråka på vägen dit, sen har han bråkat hela dan och inte lyssnat speciellt mycket på oss. Han försökte även sparka sönder saker inne i min bil. Höll på att tappa tålamodet då, för mami och dom ska ju alltid sega på som satan. Och Isak vart helt galen när han fick sitta i bilen och vänta för han lyssna inte när han fick va me oss inne i affären. Gick att hålla han lugn ett tag men sen vart han tokig. Så det här va sista gången han fick följa me.

Va iaf in på Ginatricot och köpte lite saker. Är ju rea där nu så man kunde ju lika gärna passa på att köpa nånting ;P Va in en sväng på H&M också och handla lite.


Inte så jätte bra bilder (speciellt på jackan) men man ser ju hur grejerna ser ut iaf ;P

Ginatricot: Jacka - 174.50 :-, Cardigan - 74.50 :-, Top/fodral - 49 :-, Shorts - 99.50 :-, Rund väska - 64.50 :-.

H&M: Nivea dagcreme - Aqua sensation, Saltvatten spray, Ansiktscreme, Ansiktsvatten och så köpte jag en söt svart spetsbh me avtagbara axelband.

Yes, det va de jag köpte idag =P Cardigan kommer jag nog bo i för den är så mysig ;P

Nivea dagcremen är jätte bra =) Fick ju hem en liten burk när jag vann en tävling, vilket jag är glad över =P Den sjunker in i huden på en gång och den återfuktar jätte bra. Sen doftar den otroligt fräscht också =P Så jag va baar tvungen att köpa en burk idag. Har ni inte provat den så tycker jag att ni ska gö de =) Kostar 89.50 :- på H&M.

Käkade ju på McDonalds som vanligt. Tog 2 cheeseburgare, mellan milkshake och så ville jag ju ha en paj också. Satt där och vänta och mami frågade när hon va och hämtade sitt käk om den va klar men det va den inte. Sen efter ett tag så frågade hon igen men då hade dom tydligen glömt bort den. Så jag fick välja om vi skulle ha pengarna tillbaka eller ta nånting annat. Jag sa till mami att hon skulle ha tillbaka pengarna men hon tog en liten milkshake istället för det vart så knöligt när dom skulle fixa me kvittot och hålla på. LIte irriterande, ville ju ha min paj, men jag orkade inte sitta där och vänta i flera minuter, när alla redan hade käkat klart.

Har fortfarande kvar en liten bula i pannan sen i morse då jag bara va tvungen att springa rakt in i badrumsdörren ;P Ibland är man ju så himla klantig =P

Nee nu ska jag gå och titta lite på tv ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh vad fint :D

finfin blogg :)

puss nicole

2008-06-23 @ 22:40:51
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0