Skolavslutningar

Åkte först till Bella & Dannes skola för deras avslutning. Bella går ju ut därifrån nu och ska börja 7:an i fränsta. Dom sjöng en massa och så. Isak va as jobbig, fatta inte att mami kunde låta han få följa me för han är ju aldrig lugn. Han höll på och flaxa runt så han tröck in nästan alla hans fingrar i mitt ena öga, kändes som om han tryckte in alla ögonfransarna också. Va ju väldigt härligt. Satt man där me tårarna som spruta ur ögat och hade skit ont. Blir så less på han ibland. Sen drog vi iväg till fränsta för Kim går ut 9:an, men den knäppa ungen vägrade att gå till skolan. Snacka om skämmigt, sin avslutning kan man ju iaf gå på. Cassandra går där också och slutar 8:an. Där va Isak ännu jobbigare. Bölade och hade sig så hur mycket folk som helst bara vänder sig om och kollar. Hatar när han ska hålla på sådär, jag skulle aldrig ha tagit me han om det hade varit min unge för han blir ju alltid sådär. Han skulle ha fått gå på dagis.
Ingen sittplats fick man heller så man fick stå typ as lång bak och så hade jag mina pumps på mig. Va inte det roligaste att stå i dom direkt, va så himla skönt när jag kom till bilen och kunde byta till mina andra skor.
En sak som jag hatar är helt jäkla trögfattade människor. Jag försökte parkera på ett ställe först, ut efter kanten av en väg. Då står det massa människor ivägen som ser att jag försöker parkera där, flyttar dom på sig? Nej. Dom bara står och glor och så sprang det massa folk bakom också. Då gick mami dit och fråga om dom kunde flytta på sig för jag försökte parkera där. Flytta dom på sig då? Nee, dom dumma jävlarna står kvar. Hatar såna människor. Sen så hitta jag en annan parkering lite närmare kyrkan, men jag hade god lust gapa lite och peka finger till dom dumma jävlarna som inte fatta nånting. Blir så irriterad på vuxna människor som nånting även fast man säger till dom. Gu va negativ jag är just nu. Är inte riktigt meningen =P



Bella och hennes klass.

När vi kom hem så käkade vi lite glass me jordgubbar och kakor =P Mumsigt! Sen gick jag ut och rensade bort massa gräs och skit som växer som satan vid min bil. Är lite jobbigt att det är en liten gräsremsa kvar där. Rensa bort massor där iaf så nu är det bara lite gräs och så kvar, ska köra gräsklipparen där också. Sen efter det så käka jag lite och gick och la mig sen. Förstår inte hur jag ska kunna gå och lägga mig i normal tid, blir alltid sent. Sover inte speciellt mycket på nätterna så jag är as trött på dagarna. Fast det är ju inte helt fel just nu att ta en liten tupplur på dagarna ;P

Nee nu ska jag gå och gö nånting annat.

Ciao!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0