SOLO & CHIC

Va till affären alldeles nyss och köpte 2 tidningar, SOLO & CHIC =) Vackra Elin Kling är på SOLOs omslag =P Ska gå ner och läsa dom om en stund.



Idag va jag, mami och Cassandra på arbetsförmedlingen. Elle aa, jag och Cassandra satt först och vänta i bilen för mami va på gruppmöte där, sen fick jag följa me mami in på hennes enskilda samtal för både hon och jag har samma tjej och jag skulle höra av mig i mitten av den här månaden, så jag passade på att prata me na idag =P Igår hittade jag en intressant annons på arbetsförmedlingens hemsida. Ett ställe nedåt i landet som söker en hästpraktikant. Det är ett litet kör- och hoppstall =P Skulle va as roligt om man fick komma dit och jobba =D Körning, hoppning och galopp är grenar som jag tycker är roligast inom ridsporten, så det stallet skulle ju passa perfekt, bara galoppen som fattas ;P Ska sätta mig och skriva ett pb till som jag ska skicka iväg sen. Hoppas att man har tur där =P
Efter det så handla vi lite och drog hem. Har legat ute och solat en del, har ju varit underbart väder idag =D Men nu är det inte lika underbart =/ Men jag är gla att jag hann vara ute i flera timmar idag iaf =P

Vart lite förbannad förut, för jag ringde pappa igår och sa att han fick komma hit och hämta sin j*vla katt som är här hela tiden. Han är ju inte kastrerad, då han har pinkat ner Isaks vagn en gång och han har säkert pinkat ner mer saker. Sen bråkar han hela tiden me Knarpus, och dom är duktiga på att ligga mitt i vägen och gö de, och då skiter Knarpan i bilarna totalt vilket han inte gör i vanliga fall. Det är flera som har sagt att dom har fått tuta på dom. Jag vill inte ha min bebis överkörd, men det verkar ju inte pappa och hans andra familj fatta. För idag så va han här igen. Hade god lust att åka dit och strypa dom elle nånting. Ska det va så j*vla svårt att hålle en katt inne tills han är kastrerad? TYdligen och känner jag dom där knäppa j*vlarna så kommer han aldrig bli kastrerad. Blir så förbannad på dom. Vi håller 3 katter inne här och det går fast det bor massa ungar här. Men dom som är 4 st och pappas tjejs ungar är stora men ändå kan dom inte hålla kattfan inne. Jag vill helst inte släppa ut Knarpan när Miller är här för jag är rädd att han ska bli överkörd, men jag måste ju för han vägrar gå på lådan. Och det är ju klart att han ska få va ute men det känns inte så skoj direkt. Säger bara det, skulle han bli överkörd när han bråkar me Miller, så kan ju pappa och dom andra idioterna hälsa hem. Då kommer jag aldrig mer prata me nån utav dom. Knarpus är min bebis och det får inte hända han nånting.

Knarpus ligger och slöar i min säng =)

Nee nu ska jag gå ut och skicka hem Dannes kompisar, sen ska jag läsa tidningarna och vänta på att Gossip Girl ska börja ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt, är den bra?

2008-06-17 @ 18:23:45
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: leia

så härligt att bara mysa i soffan och läsa tidningar...har laddat med cosmopolitan:) fast helst skulle jag ju vilja mysa ute i solen....men det bara regnar:(



kramar

Postat av: stina

Fin blogg :) Men vad den "nya" tidningen bra?

2008-06-17 @ 22:09:53
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0