Torsda

Piss väder idag också =( Snälla solen kom tillbaka! =P

Igår så städa jag rummet, vilket av as tråkigt som vanligt. Tränade, körde lite bil, kolla på Pussycat Dolls 2 och lite andra program. Sen gjorde jag inte direkt nåt mer. Hatar när det är sånt här väder för jag blir så himla seg och vill inte gö nånting. Så jag hoppas att solen kommer fram snart igen.

Ska snart ut och springa lite. Sen ska jag hjälpa mami att städa så det är snyggt tills imorron då det är skolavslutning och så. Det jobbiga är att mina cp syskon tycker att det är skit skoj att ha stökigt, för dom slänger alla sina saker överallt, kan aldrig ta in sakerna i sina rum. Disk lämnar dom överallt så man blir ju helt knäpp. Dom kan nästan aldrig städa efter sig, vilket jag och mami blir väldigt irriterade över. Och dom är så stora så att det ska inte behöva va så stökigt. Ibland blir man ju så förbannad, så jag bara ryter åt dom typ och gör dom inte som jag säger då tar jag internetjacket och andra saker som dom håller på me. Mami är för snäll för sånt där och orkar inte hålla på hela tiden, så det är jag som blir mer "elak" som dom säger. Men lyssnar dom inte så ska fan inte dom få gö som dom vill. Undra hur jag kommer bli mot mina barn =P Jag ska ha regler från första början så dom inte blir såhär jobbiga. Och inte lika många ungar som mami heller.

Aja nu ska jag ut och springa en sväng innan det börjar regna.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0