Why I Wore Lipstick to My Mastectomy

Kollade på filmen som började kl: 20.00 idag på kanal 5. Dom har ju börjat köra en film varje sönda som är baserad på en verklig händelse. Hade redan sett den här men det spelade ingen roll, gillar såna här filmer. Den här handlar om:  Geralyn är en ung kvinna som har allt. Hon är vacker, har ett bra jobb, bra make och ett bra socialt liv. Men då drabbas hon av den stora mardrömmen. Hon får veta att hon har cancer.
I rollerna: Sarah Chalke, Jay Harrington, Lally Cadeau, Natasha Henstridge.



Rätt bra film, fast jag tycker det ör lite jobbigt ibland att dom kör det här me att stanna upp och så får man höra hennes tankar typ. Tycker sånt känns lite mer komedi aktigt. Annars är den bra. Hemskt me cancer, det är verkligen nånting som man inte vill att nån ska få. Känner och vet några som har haft det och gått bort och det är ju verkligen inte roligt.

Har legat ute och solat lite idag. Gjorde även ett fotbad ute så jag kunde sitta i solen och mysa =P Riktigt skönt! Isak skulle gö likadant han så han satt där me mig och bada fötterna och greja ;P Fast sen som vanligt så börja han bråka lite. Han är verkligen inne i en elak period. Han kan va jätte snäll och go en stund sen är han hur elak som helst jätte länge. Bråka me precis alla. Väldigt jobbigt.
Har tränat lite, städat lite i rummet och kollat lite mer på tv. Ska snart gå ner och duscha. Ska åka till stan imorron och då måste vi ha me oss Isak. Vill inte ens tänka på hur jobbigt vi kommer få det då. För känner man han rätt så kommer han bråka me oss hela tiden.

Får lägga in några bilder från igår, imorron istället för jag har inte tid nu. Cassandra har suttit vid datan jag vet inte hur många timmar idag och ingen annan har fått sitta. Hon tror ju att hon äger allt som vanligt vilket är j*vligt irriterande. Sen när man säger att man ska sitta då får man bara höra: Håll käften jag är inte klar. Men j*vla hora stick härifrån. Det är då jag får sån himla go lust att bara ge na en stor fet smäll. Men jag håller alltid tillbaka. Hon är så satans uppkäftig hela tiden, tror att hon bestämmer över allt och alla och tror att hon kan gö som hon vill. Håller på att bli tokig på na. Hon skiter i allt och alla bara hon får sitta vid datan hela tiden så skiter väl hon i att ingen annan får. Men skulle det va tvärtom då blir det ett jäkla liv. Tar alla andras saker, rör nån hennes då får dom stryk. Hon vill att alla ska gö söker för henne. Men själv så bara gnäller hon, tjatar och skriker massa fula och elaka saker till oss. Helt störd e hon. Fattar inte varför vissa ska bli såhär extrema när dom blir tonåringar. Man kan ju alltid hoppas på att det här går över snart, emn sån tur lär inte vi ha.

Nee nu måste jag gå och duscha, hade tänkt komma i säng lite tidigare idag.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: ja det är helt sjukt :) hon är så otroligt bra!

2008-06-23 @ 16:30:42
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0