Freda

Hejsan

Allt bra me er? Själv sitter man här och snorar =P Väldigt mysigt.. Hatar att va förkyld och ha ont i halsen. Så jäkla jobbigt när man inte kan andas genom näsan.. Ska kolla om jag hittar nån nässpray sen. Får hoppas att vi har det för jag ska ringa till stallet och kolla om man kan få jobba där. Har ju inte lust att sitta och snora å ha mig i telefonen direkt..Känner mig helt tjock i hövet också. Trevligt det här..

Har inte gjort så mycket idag, har bara kollat på Oprah & Rachael =P Legat och slöat på soffan hela morgonen alltså ;P Finns ju inte så mycket roliga saker att gö nu när man är sjuk..

Kollade på debatt igår me Ebba, Bella och så.. Tycker inte att det programmet är lika bra längre. Pratar i mun på varandra och Stina avbryter hur mycket som helst. Vore ju roligt om man fick höra va alla säger i stället för att man bara ska höra alla samtidigt. Hatar när Stina ska hålla på och avbryta. Är det så svårt att låta nån prata klart? Tydligen.. Sen tycker jag inte att det ställs rätt frågor heller. Tycker inte att man får veta sånt man egentligen vill veta, utan man får bara veta massa annat skit hela tiden. Förstår inte riktigt va Bella gjorde där för hon har ju inte en modeblogg. Dom skulle ju ha haft me nån annan som har en modeblogg. Men men, får hoppas att det blir bättre när dom har bytt ut Stina.

Nee nu ska jag ta och leta efter nässpray och ringa stallet sen.

Ciao!

Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0