Freda

Tjena!

Allt bra me er? Här är det iaf bra =P Kom hem för en stund sen. Jag & mami har varit på Hund & Katt, har köpt kattmat, godis & en sele till Mimmi. Sen åkte vi och handla lite mat också. Kände mig inte sådär jätte fräsch för jag hade hållt på och elda ett tag innan vi åkte, så jag lukta en hel del rök. Men men är ju ingen som dör av det så ;P

Sen har jag bara kollat på tv typ. Är ju så trist väder så man blir ju lite deppig =/ Vill att det ska bli vår & sol nån gång. Jag får inte riktigt nån energi nu när det är så grått och tråkigt väder ute. Men nästa vacka skulle de ju tydligen bli varmare och finare väder. Får hoppas att det blir det och att det håller i sig.

Shit va klockan är mycket också. Känns som om den inte är så mycket, men den är redan 4 typ. Herregud, jag måste försöka hitta nåt vettigt att gö..

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0