Let's Dance

Har kollat på Let's Dance. Va Danny som åkte ut idag och jag hoppas att Karl Petter åker ut nästa vecka för jag vill ha Tony & Tina i finalen. Skulle va roligt om Tina vann eftersom det bara har varit killar som har vunnit. Men samtidigt så har Tony varit en av mina favoriter från början ;P Svårt det där men jag hoppas att dom går vidare, för nån utav dom ska vinna.

Snart börjar Miami Ink ;P Måste jag se som vanligt =P

Va bort till Hund & Katt en sväng förut me mamma. Köpte kattmat och kattsand. Va och handla lite också, jag och mamma gjorde massa sallad som vi käka till Let's Dance =P Älskar sallad, kan äta hur mycket som helst ;P Me krabba, fetaost, oliver, avokado och allt det där andra vanliga i =P Mumsigt! Mycket godare än massa chips och godis. Försökte sova lite förut också, men de gick ju inte så bra. Klia i halsen och i näsan så tårarna bara rann. Hatar verkligen sånt, så irriterande när det kliar som fan och man inte kan gö nåt åt de. Men nu är det iaf bättre, kliar lite i näsan så tårarna rinner i högra ögat bara =P Väldigt snyggt ;P Nee fy fan, får hoppas att det här går över snart.

Ciao!

Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0