Månda

Hej!

Är jätte fint väder idag också, så jag ska ta och gå på en promenad sen =P

Har varit lite för slö idag. Har mest bara legat i soffan och kollat på tv. Va bara tvungen att kolla på One Tree Hill igen ;P Det är ju så jäkla bra =P Men jag har tränat också så jag har inte bara slöat ;P Satt faktiskt ute ett tag förut också och drack fruktsmoothie ;) Va riktigt skönt ute, synd bara att det skulle blåsa lite, annars hade det varit jätte skönt =P

Ska nog ta och gö mig i ordning nu och gå en sväng. Lär ju blir kallare så jag får passa på att gå nu när det är lite varmare.

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

Här snöar det. Ha en bra kväll!

2008-03-24 @ 19:58:29
URL: http://maaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0