Onsda

Hej!

Jag vet inte hur många timmar det har tagit innan jag kunde logga in och allt fungera som vanligt igen. Kunde gö ett inlägg men sen börja de dampa som fan. Så jäkla irriterande när det blir så..

Ringde till posten & stallet idag för att kolla om det fanns nåt jobb där. På posten hade dom tydligen inte det, kunde gå till arbetsförmedlingen och fixa praktik på posten. Men de lär ju va det där vanliga praktiken och då får man ju inte mycket pengar så det tänker jag då inte gö. Sen så ringde jag stallet men då va inte Maria där, chefen som jag ska prata me, så jag får ringa imorron igen. Jag hoppas verkligen att jag kan få nåt jobb där.

Sen har jag typ bara kollat på tv, läst och lite sånt. Försökt hålla mig undan för 2 utav mina små systrar har fått magsjuka, vilket inte jag ska ha. Bella va ju så trevlig och spydde ner hela mattan precis där mamma och Isak satt, när vi satt och kolla på tv. Så himla mysigt.. Man känner ju när man mår dåligt och ska spy, men den där hon låg kvar hon. Roligt att hon skulle spy ner mattan, är inte så lätt att tvätta den och det är ju inte den bästa årstiden, så det är ju inte så lätt att tvätta den ute.. Jag drog iaf där ifrån fort som fan och stängde in mig på rummet. Klarar verkligen inte av sånt där, kan ju börja spy själv när jag ser nån gö de. Usch å blä! Har jag klarat mig förut när alla har haft magsjuka här hemma så ska jag klara mig nu också.

Ska träna lite nu, för sen är det ju Grey's Anatomy & Heroes ;P

image501

image502

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-03-26 @ 19:54:01
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Ammie

Jättekul att du är med och tävlar :)
Lycka till!

2008-03-26 @ 21:49:24
URL: http://ammie.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0