Rensning

Tja!

Har städat rummet igen och då va jag bara tvungen att rensa ut den sista garderoben. Kände att jag inte fick plats riktigt me alla mina kläder och andra grejer så vdet fick bli en till garderob ;P Bytte även gardiner för jag va trött på dom jag hade. Så lite duktig har man varit idag hehe =P Har även tränat, kollat på OC, och sovit ett tag, vilket va väldigt skönt. Sov me ipoden, hade Bethany Joy - Halo på. Älskar den låten, har lyssnat på den hela dan ;P

Sitter här me Mimmi i knät. Hon piper för hon har tråkigt, är bara jag vaken och inne just nu. Ska gå ut en sväng och leka lite me na så hon blir gla igen ;P Hehe

Ska kolla på Du är vad du äter & Efterlyst idag.

Nee nu måste jag gå ut, Mimmi piper som fan nu och biter mig =P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0