Sönda

Tjena!

Va ju Charlotte som vann igår på Melodifestivalen. Hon har ju en bra låt och så är hon ju duktig, så det är ju inte så konstigt att hon vann. Men det är lite tråkigt att en som redan har vunnit hela skiten ska få va me och tävla igen. Är ju lika dant me Carola. Man borde ju kunna ge upp det där och låta nån annan få chansen. Men jag hoppas att det går bra för na och att hon vinner hela skiten, för hon är ju bra ;P


image454

Idag har jag inte gjort så mycket. Vart lite sent igår, elle inatt kanske jag ska säga =P Kunde ändå inte sova så länge som jag ville i morse, gick upp vid 11 typ. Åkte bort till macken och fixa så att jag fick tillbaka pengarna som vi tanka för igår, för jag fick ingen bensin, va nå fel. Åkte och handla lite sen och va hos pappa en stund. Och för en stund sen käka jag massa frukost, vart väldigt sent idag. Vart en bit pizza, fattigariddare och fruktsmoothie ;P Lite konstig frukost men hehe ;P Men gott va det iaf =P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0