Torsda

Hej

Jaha, över natten så blev man ju sjukare.. Sitter här och snorar och har jätte ont i halsen, mysigt...Är arg också för dom på komvux har stulat till massa saker för mig nu, så jag får inga pengar för att jag pluggar. Är så himla less på dom för dom har stulat ända sedan jag börja där. Och dom har strulat till det för mamma några gånger också. Så nu ska jag försöka få ett jobb här, ska kolla på ett ställe i ånge om jag kan få börja där. Hoppas att det går, så man kan få lite pengar.

Är bara pissigt väder nu för tiden. Tycker det kan bli sommar nu. Finns ju inget roligt att göra när det är så tråkigt väder. Gu va jag är negativ just nu.. Men jag är inte på så bra humör så det är inte så konstigt.

Har inte gjort så mycket idag, bara kollat på tv. Har kollat på Oprah Winfrey & Rachael Ray. Vilket jag har börjat göra varje da typ =P

image450   image451

Ska försöka ta in lite mer ved sen, fast jag inte mår så bra men det måste ju göras. Dom andra gör ju ingenting och mamma kan inte för hon har skadat ryggen. Så då får det bli jag som får gö de..

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0