Andra semifinalen

Hejsan!

Kollade ni på andra semifinalen av Eurovision Song Contest igår? Det gjorde jag och det va så bra att Charlotte kom me, hade varit lite konstigt annars =P Hon va ju as bra igår. Va ju lite roligt att programledaren börja nynna på sveriges låt =P LIte irriterande att jag kanske missar hela finalen på lörda för då skulle ju självklart jag va ute och patrullera här =/ Men jag hoppas att det inte är några ungar ute så att man kan gå hem till 9. Vill verkligen inte missa det nu när sverige har en chans att vinna. Kommer inte kunna se reprisen på sönda heller för då ska Cassandra konfirmera sig. Men jag hoppas att jag hinner hem.



Nee nu ska jag ta och käka lite frukost.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0