Arbetsförmedlingen

Va inte så tråkigt som jag trodde att det skulle va =P Hon som jag hade va jätte trevlig och det va roligt att prata me na =) Jag har inte skrivit når personligt brev eller cv, så det ska jag börja me att gö. Sen visa hon en del andra grejer som jag ska gö också. Så det är bara för mig att sätta igång me de. Är väl kanske inte det roligaste men man måste ju gö det om man ska ha större chans att få ett jobb.

Kl 19.00 ska jag och mami iväg igen till forum på ett möte me den här typ föräldrapatrullen som va ska starta. Massa grejer som vi måste fixa innan vi kan börja gå runt här. Ska bli skoj sen när vi kan börja gå runt här. Ungarna har ju börjat va ute sent på kvällarna nu, så jag hoppas att vi kan starta det där så fort som möjligt.

Gjorde inte så mycket innan jag åkte upp till ånge. Gick på en promenad, duscha, käka lite & kolla på tv. Ska käka & städa rummet lite innan vi ska iväg igen.

Funderar på om jag ska börja me att fota dagens outfit =P Jag gillar att kolla på andras outfits så man kanske ska ta och börja me det själv ;P Får se om jag lägger upp dagens outfit om en stund =P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0