Freda

Tjena!

Nu va det freda igen. Hatar att tiden går så himla fort. Varför kan den inte gå lika sakta som man tyckte att den gjorde när man va liten =P Kommer säga pang snart och så är det julafton igen =P

Har precis suttit och skrivit en kommentar till Stina-Lee. Fattar inte varför vissa personer ska va så elaka mot na. Fel att inte läsa om man bara ska klaga. Men vissa människor tycker ju att det är skit skoj att försöka trycka ner andra hela tiden och aldig skriva nånting bra. Undra hur mycket dom tycker om sig själva egentligen..

Hehe min ena lilla syster satt och prata i sömnen igår =P Alltid lika roligt att höra na ;P Jag kom ut ur badrummet efter att jag hade borstat tänderna och allt. Då hör jag Danne: Bella vänta, men bella vänta då. Bella vänta, jag vill också ha. Men bella vad ska jag ha för kläder? Bella, men bella vänta då, bla bla =P Sen satt hon där på kanten av sin säng ett tag och sen la hon sig ner. Va ett jäkla tjat om Bella ;P Lilla Danne hon pratar rätt ofta i sömnen =P Det är ju så skoj att höra folk som pratar i sömnen och det är ännu roligare när dom gör nånting samtidigt ;P

Nee nu ska jag nog hämta nånting att käka =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0