Lörda

Hejsan!

Allt bra me er? Här är det iaf bra =P Sitter och svettas som fan, känns som om man sitter i en bastu elle nåt =P Är as varmt i vårat hus. Men det är skönt att det är varmt. Synd bara att solen inte är framme så mycket just nu.

Har inte gjort så mycket än. Har legat och läst lite, käkat massa glass ;P Ska gå ut om en stund och kratta lite mer, vill ha bort allt gräs. Ska träna lite också och duscha. Jag, mami, Bella, Isak och kanske Danne ska upp till Marko & Linda ikväll. Marko fyller 35 så vi ska fira han, grilla och dom andra ska dricka lite. Jag får inte för jag ska köra =P Ska köra hem Lindas pappa som bor i stöde också. Jag hoppas att det inte blir så sent, har ingen större lust att sitta där hela kvällen. Speciellt inte när en viss person är där. Han ska alltid kläcka ur sig massa kommentarer och säga sånt som barnen inte ska höra. Men han kommer aldrig växa upp. Är lite jobbigt att dom ska starta så tidigt, redan kl.16.00 fast vi ska åka dit efter 18.00. Tycker även att det är för tidigt, för dom är duktiga på att sitta och snacka hur länge som helst, så man lär ju aldrig komma där ifrån.

Ska lägga in en låt här sen ska jag ta och gö nånting vettigt =P Timmarna som är kvar kommer gå fort så man får passa på att göra massa saker nu.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0