Möte

Ska på ett möte me mami sen kl 18.00 på forum tror jag att det va. Det är ett möte för dom föräldrarna som är intresserade av att börja vara ute här på kvällarna och de, för ungarna här omkring tycker att det är så skoj att förstöra allt möjligt. Nog för att jag inte är en mamma men jag skulle gärna va me på sånt där, för jag hatar när ungarna förstör massa grejer. Dom där pengarna hade man kunna lagt på nånting annat, än på allt som dom förstör. Förstår inte riktigt hur dom tänker. Varför slår man sönder massa saker där man bor? Vill man inte ha det snyggt i sitt område? Tydligen så vill ju dom här ungdomarna inte de. Vilket är synd. Kommer ihåg när vi bodde i GBG så fixade typ alla som bodde där i Eriksbo, fixade till inne på gårdarna. Plantera massa blommor, målade om klätterställningarna, krattade och massa såna där saker. Vilket jag tycker att man ska försöka gö på flera ställen. Skulle va skoj om man kunde gö sånt här, att man fixar i parken och så. Men det går ju inte så länge det är massa ungdomar som bara förstör.

Äntligen börjar det bli lite fint väder ;P Regnade förut när jag tänkte jogga, så jag gick upp till mami och snackade me henne i stället. Har duschat, lekt lite me Mimmi och så hade vi Emelie här ett tag medans Linda va på ett möte. Ska gå och käka nånting nu, och göra mig iordning lite så man är klar tills vi ska åka.

Ikväll blir det Grey's Anatomy ;P

image635

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: helly

bra ;P vi kan göra nåt på lördag.
hoppas bara det är fint väder

2008-05-07 @ 17:43:18
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0