Mus jävel!

Fy fan va förbannad jag blir på den här jävla trådlösa musen! Nu har den damp och fungerar inte ibland fast jag bytte till laddade batterier. Ibland fungerar den som den ska sen helt plötsligt så fungerar den inte och sen gör den det lite igen. Blir så jävla irriterad på den. Jäkla skit grej..

Har inte gjort så mycket idag. Är piss väder ute så man blir ju fan deprimerad. Vill ju ha sol igen.. Får damp på Fanny också som bara ska springa runt efter Pluttan och bråka me na. Satans katt, känner mig inte på så himla bra humör just nu.. Det suger.. Har iaf tränat idag, läst lite, varit ute hos Em, lyssnat på musik, det är la typ det jag har gjort än så länge. Ska kolla på Dirty Sexy Money som börjar snart och sen ska jag jogga lite. Senare är det ju One Tree Hill ;P Det piggar alltid upp än =P

Fan nu har den jäveln damp igen. Jag tror jag blir galen! Lika bra att jag går härifrån innan jag kastar den i väggen..

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0