Promenad

Ska snart gå på en promenad me mami, Linda & hundarna =) Tänkte skriva lite här först.

Igår va vi och grilla hos farmor. Va jätte trevlig & mysigt. Älskar farmors mat, hon lagar jätte go mat. Måste börja åka dit oftare, hon är ju hemma själv en hel del när Leif är iväg och jobbar. Va skönt att vara hos henne några timmar igår, för ungarna håller sig i skinnet då.

Va massa bråk innan vi åkte iväg. Cassandra kommer alltid hem och är helt galen efter skolan och där är hon hur lugn och snäll som helst. Men så fort hon kommer hem blir hon skit elak och bråkar me alla, säger håll käften åt en så fort man säger nåt. Igår bråka hon me Kim och dom när dom åkte 4 hjuling, för hon ska ju gö allt som alla andra gör när hon kommer hem. Va bara det att Patrik hade precis fixat till dom så dom hade inte åkte längre än en kvart. Så då vart det ju ett jäkla liv för hon säger alltid att den personen som gör det hon vill göra, har gjort det hela dan och att det är hennes tur nu. Men det är oftast inte så. Tog internetjacket för att hon bråka så mycket så hon ska inte få gö som hon vill, för det tror ju hon att hon får och att hon bestämmer över alla. Då börja hon ju gapa på mig, hon kleta även tandkräm på mitt dörrhandtag. Synd bara att hon hade kletat på de så att jag såg att det va massa tandkräm där. Sa till na att nästa gång hon ska kleta tandkräm på min dörr så ska hon bara kleta på baksidan så att man inte ser. Mami bara skratta när jag sa de. Har gjort det där några gånger själv, så hon får ta och komma på nåt bättre. Nee fy fan, hatar när hon är sådär.

Nee nu måste jag gö mig i ordning, ska snart gå. Har tipsat om några tävlingar som jag tycker att ni ska vara me i ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0