Snart börjar Talang

Vilket jag bara måste se ;P Har ju sett alla avsnitt så jag kan ju inte sluta nu =P

Har varit ute och lekt och gått på en promenad me Mimmi & även Knarpan ville hänga me som vanligt ;P Min lilla bebis =P Gick nere i skogen och vägen ner till näset, kan ju inte gå på vägen när Knarpan följde me. Va ute i nån timme då. Kasta boll och pinnar =P Lilla Mimmi är ju så busig ;) Sötnosen.

Sen har jag varit inne ett tag. Kollat på OC och Phat Girlz ;P Härlig film och jätte rolig =P Ska nog ta och köpa den nån gång ;) Tycker mörkhyade är så underbara =D Sättet som dom pratar på och utstrålningen och ja allt! ;)

image643
Jazmin Biltmore är en snygg, kaxig och mullig modedesigner som är trött på att höra ordet "nej". Hon har nämligen stora planer för stora damer - en sexig klädkollektion för kurviga tjejer! När hon varken lyckas skaffa finansiering till sina designidéer eller hitta en man som uppskattar hennes fysik, håller Jazmines tålamod verkligen på att ta slut. Men så vinner hon en resa till Palm Springs - där kanske mannen i hennes liv kan finnas... 

Ni borde se den ;)

Nee nu ska jag gå ner och käka & titta på Talang ;P

Ha en trevlig fredagskväll!

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0