Sundsvall

Sitter just nu här och käkar mackor med peanut butter =P Mumsigt! Kom hem för typ 1.5 timme sen, har varit i stan hela dan me mami, Bella, Danne & Mimmi. Tar sån tid när alla går i skolan och vi måste ha me oss Mimmi, för det är alltid en som måste sitta kvar i bilen och då tar det mycket längre tid när man måste turas om att sitta i bilen och att gå runt i affärerna. Köpte en bikini på Ginatricot. Hade tänkt beställa en från Josefssons, men jag hitta en där som jag köpte istället ;P Lägger ut en bild på den imorron för min kamera är död just nu, håller på och laddar batterierna. Skulle ha köp Ben & Jerry's också men det hann jag inte för dom va ju så söliga, så jag fick gasa på hem för Bella skulle iväg på en fotbollsmatch. Men mami lova att hon skulle köpa det åt mig då hon och Kim ska in till stan om ett tag =P Men jag och mami köpte italiensk glass, så jag får iaf glass till ikväll då det är Gossip Girl & Desperate Housewives ;P Äntligen börjar GG igen ;)



Ska nog ta och jogga en liten sväng snart innan GG börjar.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0