Torsda

Hej!

Vart inget skrivande igår kväll. Jag, mami, Cassandra & Isak åkte hem till Rebecca för dom skulle ha ett sånt där party där dom säljer hudvårdsgrejer. Alla brukar bara ha ljus & krydd party här annars. Man fick testa alla produkterna om man ville, Rebecca gjorde en ansiktsbehandling på en person. Själv så vet jag inte om jag skulle kunna köpa ansiktsrengöring och sånna grejer där ifrån. Gillar det jag har nu och så vet man ju inte om personen som säljer bara står och hittar på de hon säger för att man ska köpa. Litar inte riktigt på säljare sådär som jag inte känner. Vissa grejer är säker bra som shower gel och så men det andra vet jag inte. Va iaf trevligt att va där. Hade först ingen lust att åka, sov nåmligen när mami börja gapa och fråga om jag skulle me. En halvtimme innan det börja också. Sen så skulle hon ju dra me sig Isak, som det är bäst att bara lämna hemma fast han blir tokig för han blir alltid gnällig, vilket han vart igår också. Vilket är väldigt jobbigt när det är sånt där. Fick se 2 utav kattungarna som vi hade förut som dom fick =P Dom har blivit så stora och fina ;P Dom som va så små och som vi mata med flaska. Så gulliga!

Innan det så kollade jag på tv, va ute me Mimmi, tränade och käkade pizza ;P Mumsigt! Fast det är bara gott ibland, gillar inte skräpmat så mycket längre och inte godis. Men ibland är det gott =P Kollade på Grey's & lite av Pussycat Dolls också på kvällen ;P Jag hoppas att PCD går i repris i helgen så att jag kan se hela.



Fick hem halsbandet som jag vann förra veckan elle när det va igår =P Ska lägga ut en bild på den och min nya bikini sen ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0