Tråkig nyhet

Fick höra av min ena lilla syster att en gammal kompis till mig här, hennes ena lille bror dog inatt ='( Han har varit sjuk länge så man visste ju att det kunde hända, men det är så himla hemskt. Man hoppades ju på att han skulle bli frisk. Usch jag hatar verkligen sånt där, är ju verkligen det värsta som kan hända än. Man blir så ledsen när nåt sånt här händer och jag tänker på familjen som har det as jobbigt nu. Det är sånt här som man aldrig vill va me om men som man tyvärr måste. Tycker så synd om dom.

Jag och mami åkte iväg till fränsta förut för det hade hänt min lilla syster lite saker. Hon har en kompis (eller snarare f.d kompis), som har hållt på me massa elaka saker. Så nu höll hon på med det på lektionen också, så min syrra ringde hem och va ledsen. Så vi drog till skolan så att mami, syrran fick prata me 2 lärare och "kompisen". Blir så irriterad på den där ungen för hon sitter och ljuger hela tiden och skyller massa grejer på sin pappa. Som om att allt är hans fel att hon är som hon e.

Ska nog ta och käka lite snart, sen ska jag träna om en stund också. Försöka att inte tänka så mycket ett tag.

Ikväll är det Ugly Betty & Desperate Housewives ;P


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej.



Du vann halsbandet!



Maila mig din adress på [email protected]



// bella

2008-05-13 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0