Varmt

Så himla underbart väder det är =P Har ju varit as varmt idag och är det fortfarande, men det är så skööönt! Älskar det! Har gått och väntat på det här ;P

Har varit upp till vårat hus i Magdbyn. Jag, mami, Kim, Cassandra & Emma åkte dit och va där i nästan 3 timmar. Har börjat fixa lite på tomten där. Sågat ner massa små träd, krattat och fixat. Va väldigt varmt att stå och såga ner träden, va mitt i solen. Men det va skönt att gö nånting iaf =P Sen på vägen hem så köpte vi glass ;) Sen har jag bara suttit ute och solat & käkat lite. Börjar få lite mer färg. Man kan ju hoppas på att det är lika fint väder nu ett tag, så man kan ligga ute och slappa i solen ;P

Idag va ju Fanny så snäll och jaga upp Pluttan i ett träd. Jäkla bitch katt, hon är så himla elak hela tiden. Och inte lyssna hon på mig när jag sa att hon skulle gå där ifrån heller, som Knarpan alltid gör. Nee hon sätter sig nedanför trädet och vaktar så att Pluttan inte ska våga komma ner. Djävulens katt är hon. Fick iaf ner Pluttan så jag kunde bära in na.

Ska gå ner och byta kläder, ska snart gå på en promenad me Helene ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0