Äntligen hemma

Tjena!

Jävla skit också, nu när jag skulle publicera mitt inlägg så kom det bara upp att sidan inte fungerar och så försvann allt. Pissråtta också..


Aja, jag kom hem för en stund sen. Jag och mami åkte med Linda till fränsta för att hämta mamis bil hos Erik. Sen köpte vi lite presenter till Isak, handlade lite och så. Sen åkte vi och hämtade Danne, lämnade av presenterna och maten hemma, åkte och hämtade Isak på dagis, åkte till Hund & Katt för att köpa hund- och kattmat och sen åkte vi till kiosken för att hämta ut ett paket.

Jag är så trött på Cassandra som är så jäkla elak hela tiden. Hon sa till mami förut att hon skulle köpa nåt godis till na. Jag vart förbannad och sa att hon inte skulle ha någonting eftersom hon har varit hemma från skolan. Sen när vi kommer hem och hon får veta att vi inte har köpt godis till na så blir hon tokig och börjar slänga saker omkring sig (som vanligt). Sen sa hon till mami att hon ska åka och köpa choklad till henne. Hon tror att hon kan bestämma över alla hela tiden. Och så sa hon även att då när jag är me då får hon aldrig någonting men när det bara är mami då får hon. Och det är oftast sant, för mami ger nästan alltid efter. Men jag blir förbannad för hon ska fan inte ha någonting när hon inte går till skolan och bara är elak hela tiden. Fan hon kan ju inte bli belönad för att hon inte går i skolan och är elak hela tiden för det fungerar inte så. Hon måste försöka sluta med socker för när hon inte får godis så blir hon ett sockermonster. Och det är jävligt jobbigt, för hon är jäkligt jobbig varje da. Hon skulle behöva åka till rehab för sitt sockerberoende =P

Nu ska jag försöka betala en räkning, men det lär la dampa idag igen precis som förra gången.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0