Barnvakt

Är barnvakt till Isak fast nu är Cassandra och Bella hemma också =P

Hämtade han på dagis vid 3. Först så ville han inte klä på sig utan sprang ut i bara stövlarna. Fast jag övertalade han att klä på sig. Tog lite tid att komma hem för han ska ju alltid hålla på med så mycket annat, men sen så fick jag han att tävla hem, vem som kan komma först =P Tog ut Mimmi när vi kom hem, skulle åka pulka och så men nästan på en gång så drog Mimmi ut på vägen. Va ju tur att Tomas kom med sin hund så hon bara kuta runt där på vägen. Fick tag i na och sen stod jag och Isak där och pratade med han ett bra tag. Mimmi va hur sprallig som helst och bara hoppade runt =P Det är ju synd att man inte känner Tomas, för då hade man ju kunnat gå ut med hundarna tillsammans. Men man kanske stöter på han nånting så dom får träffa varandra igen. Fast den där hunden är ju bra mycket större än Mimmi ;P

Sen så fick Mimmi vara inne en stund medans jag och Isak åkte lite pulka ;P Det är jäkligt roligt, va så länge sen man åkte pulka så man har ju glömt bort hur skoj det är ;P 

Nu ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mischa

Svar: Har haft den länge haha, de är ju före i USA, så jag fick den därifrån! =D

2008-11-17 @ 16:55:16
URL: http://www.miischas.com
Postat av: Mischa

Svar: haha, jaa! =P

2008-11-17 @ 17:08:24
URL: http://www.miischas.com
Postat av: helly

glöm inte bion ikväll ;P

2008-11-17 @ 17:24:00
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0