Bästa presenterna

Fick jag helt klart av mami =P Fick det jag önskade mig, OTH boxarna 2 och 3 och Xtinas nya parfym, shower gel och body lotion =P Va ju inte helt nytt att jag önskade mig det direkt ;P Sen fick jag pengar av mormor, och av farmor fick jag pengar och en sminkväska med nagel grejer och sminkborstar, vilket jag behöver =P Hade faktiskt kollat på dom grejerna för ett tag sen och så fick jag det av farmor, det va lite roligt =P



Pappa kom ju inte idag. Han ringde förut och gratta mig och sa att han inte kommer. Han är tydligen sjuk och så hade han varit på sjukhuset, fast det va för en annan grej. Han skulle komma på freda. Men jag tror att det är såhär att han har inga pengar så han har inte köpt nånting och kan inte ge mig pengar heller så det va därför han inte kunde komma. Jag vet hur han fungerar. Men han hade la bara kunnat sagt det och köpt nånting sen eller nåt och kommit idag iaf. För han lär la få pengar på freda eftersom det är slutet av månaden då.

Nån da nu här i veckan ska jag ju få hem OTH säsong 5 också =P Så nu behöver jag bara beställa säsong 4 så har jag alla sen =P Kan ju säga att jag kommer roa mig me OTH i flera dagar nu =P Ska börja redan ikväll fast efter Ugly Betty & Desperate Housewives =P

Isak fick en present av farmor idag också, kan ju säga att han vart jätte gla =P Farmor köper alltid en present och även en julklapp åt han fast dom inte är släkt. Hon är så himla snäll. Hon köper ju till andra också som är insmetade i släkten fast som hon inte är släkt me och så. Det har hon alltid gjort. Finns ju andra som inte är så snälla i en viss släkt.

Fick ett gulligt kort av mami också där det står Grattis music lover. Passar ju bra, musik älskare som jag är =P Jag blir typ galen om jag inte kan lyssna på musik i bilen =P För jag lyssnar alltid på musik, precis varje da =P


Nee nu ska jag fixa nånting att käka och så innan Ugly Betty börjar ;P

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0