Hemma igen

Tja!

Jag har typ precis kommit hem. Har varit i ånge och träffat Tina och så sprang jag in på arbetsförmedlingen en sväng också. Sen kom Kim också och åkte med mig hem.

När jag kom hem så såg jag att det låg en liten hög med paket på bordet. 2 st va från HomeEnter med andra skivan av första säsongen av SATC och så Boxaerobics =P Den ska bli väldigt roligt att testa den ;P Började dra en lång ramsa med svärord när jag såg att det va två paket därifrån eftersom det inte va länge sen jag avbeställde SATC för jag ville bara ha första säsongen som va gratis, för sen så ska jag köpa hela lådan och då är det onödigt att köpa dom löst. Kollade inte på vad det stod för säsong men sen när jag kollade på pappret så stod det 0,00 =P Och då såg jag att det va från första säsongen =P Så det va ju tur.

Sen fick jag även hem mascaran som man skulle få efter att man deltog i en undersökning hos Glamour =P Vilket va väldigt bra att den kom nu för min har precis tagit slut =P Och så fick jag hem boken Djävulen Bär Prada som jag vann hos Ango =D Tack så jätte mycket!




Och nu ska jag läsa lite bloggar och käka ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh, den boken måste jag få låna lite av dig sen ;P

2008-11-11 @ 22:01:38
Postat av: helly

ooh, den måste jag få låna lite av dig sen ;P

2008-11-11 @ 22:03:21
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0