Kalas

Isak har ju haft kalas idag. Va 10 ungar här med Isak inräknat =P Först hade vi tänkt bjuda flera ungar men vi kom på att det skulle bli lite jobbigt =P Så dom har lekt, käkat tårta, kakor och bullar fast jag måste säga att dom va jäkligt dåliga på att käka för man är ju van vid att ungarna äter en hel del sånt, men inte dom här =P Utan dom skulle bara springa och leka nästan på en gång =P Sen hade vi fiskedamm och så också. Lägger la kanske upp nån bild senare men inte nu.

Innan det så skottade jag och jag hatar verkligen när det är blötsnö för det tar så mycket längre tid. Blä! Sen duschade jag, städade lite mer i rummet och så åkte jag och handla sånt som jag ska ha med mig att käka i morgon. Jag är lite nervös, för tänk om det blir ett jäkla väder och ens tåg kommer försent, jag kanske missar ett täg bara för det och såna grejer. För det skulle ju vara min vanliga tur ifall om det blir det värsta ovädret bara för att jag ska åka. Men jag hoppas hoppas att allting ska gå bra. Måste packa sen också, behöver ju inte ha med mig så mycket eftersom jag ska åka hem på onsda. Det är ju mest datan och käket som jag har med mig som kommer väga =P

Nee nu börjar snart Grey's och jag ska fixa nånting att äta innan dess ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

hahaha såg du det när tjejen var med johan backstage? kunde ju inte andas, jävla brud.



jamen LÄTT jag ska, shoppingmöjligheterna i stockholm är inte fyskam ;P

2008-11-30 @ 18:15:47
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: sonja

oj shit gu va roligt! vad är det för stall?? fasen vad kul! ja jobbar för fullt jobbar på hotell på städ nu, trivs bra! rider du nåt annars då? kram

2008-11-30 @ 19:05:52
URL: http://fluffsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0