Kattjävlar!

Knarpus den elaka jäveln skulle ju självklart börja bråka med Pluttan som alltid pissar på sig när han bråkar med henne. Så i 1 timme har jag torkat och skurat golvet i köket, tvättat den bit av mattan som det kom piss på, tvättat en ljusgrej och ett glas, 2 stolar, torkat i fönstret och så vart det piss på en gardin också. Jävligt roligt, piss överallt. Knarpus slängde jag ut och han fick komma in när jag va klar. Det va jävligt tur att inte han va full med piss också för då hade jag blivit galen. Sen så va ju Fanny tvungen att hålla på och retas också. Hon bråkar alltid med Pluttan och ska ju självklart alltid terrorisera henne. Och Pluttan är ju så jäkla jobbig för hon börjar alltid morra så fort hon ser Knarpan eller Fanny, även fast hon tex sitter gömd bakom gardinen. Och Fanny tycker det där är så jäkla roligt. Fast nu stängde jag in henne i mamis rum för hon skulle ju bara va runt Pluttan hela tiden. Jag är så jävla trött på dom här katterna som bara bråkar hela tiden.

Och jag hade tänkt komma i säng tidigt idag, men inte då. Lär la komma i säng vid 12 och sen tar det ett tag för mig att somna. Och jag som behöver sova för jag har inte sovit speciellt bra inatt. Vart väckt flera gånger av Knarpan och sen av mina syskon och det tar jätte lång tid innan jag kan somna om. Hade ju gått fortare om mami eller Cassandra hade hjälpt mig för dom va ändå vakna, men nej. Så jag lär va på ett väldigt bra humör imorron. Precis lika gla som jag är nu..

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0