Keeps Gettin' Better - A Decade Of Hits

Tja!

Kom hem för ett tag sen, började jobba 8 och slutade 4. När jag kom hem så hade ju Xtina's nya skiva kommit =S Som jag har längtat efter den =P Sitter och lyssnar på den nu =P Hela skivan är så jäkla snygg! As snygga bilder, har ju lagt ut en del av dom här redan och skivorna är snygga också =P Är det nån mer som har köpt den här underbara skivan? =P



Har iaf gått jätte bra att jobba idag =) Alla ungarna är så snälla, fast vi hade inte sådär jätte många idag, 9 när det va som mest. Gick på en promenad med dom upp till "lilla skogen" som dom kallar det. Är en liten skog där dom får leka och greja på, väldigt roligt för dom =P Sen när vi kom tillbaka till dagis så va jag ute med några ungar själv, medans Angelica och Jenny gick in och hade rast och Ann tog in 2 ungar som frös väldigt mycket. Sen har det varit lek inne och så då =P

Ska la se om det är mat snart, är lite hungrig ;P

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: helly

haha jo det kan han säkert, men jag vill inte ta han till ljunga. inte när pappa är som han är.

kan berätta mer om vad pappa håller på med nu nästa gång vi ses ;P

2008-11-12 @ 18:03:46
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: mandy

sökte på bloggportalen och hittade dig.

KUL MED ETT AGUILERAFAN<3

2008-11-13 @ 15:49:13
URL: http://mandywuhu.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Japp, väldegt kul med ett svenskt Aguilera-fan. :) Jag har inte köpt den skivan, men däremot laddat ned. XD

2009-01-22 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0