Månda

Tjena!

Klev upp vid halv 10 idag =P Elle ja, jag hade säker sovit längre om inte min mobil hade ringt =P Dom ringde från ena dagiset i fränsta och frågade om jag kunde jobba ons-fre, vilket jag gärna gör =D Ska bli jätte skoj =) Och i morgon ska jag upp till ånge och träffa Tina. Skönt att få komma bort ett tag och få göra annat, inte bara sitta hemma hela tiden.

Har inte gjort så mycket än. Läst lite bloggar och käkat frukost bara. Har lite saker som jag måste göra idag och jag ska sätta igång med det snart =P

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: helly

ja jag också, det är så jävla bra när dan kommer fram och kramas ;P



haha ne jag sov, vaknade nyss =P

2008-11-10 @ 12:22:11
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0