Marabou Amigo

Har precis kommit hem, har varit till affären en sväng. Va tvungen att köpa avokado ;P Har inte kunnat käka min avokadomackor sen i torsdags så jag va tvungen att köpa det idag ;P Så jäkla gott ju! Gillar ni avokado så testa att ha det på knäckemackor för det är svin gott ;D Eller nåt annat bröd om ni vill det men jag föredrar knäckemackor =P

Köpte även Marabou Amigo =P Har velat testa den ett tag och nu köpte jag det ;) Så jag ska ta och käka lite choklad nu =P Det är inte ofta jag käkar godis eller chips och sånt. Gillar inte det så mycket längre och choklad har jag väldigt svårt för, speciellt chokladglass. Men jag ville testa den här så det är bara att äta ;P Fast det kommer ta lite tid.


Så nu ska jag läsa lite bloggar och käka lite choklad =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lia

Åh den där maraboun är så himla god!

2008-11-15 @ 15:02:20
URL: http://beautybook.blogg.se/
Postat av: helly

haha har du blivit beroende av avokado? ;P

2008-11-15 @ 21:02:43
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0