Möte

Jag och mami har varit på patrullmöte. Det sista för några månader.

Under mötet så ringde det en tjej ifrån ett stall som jag skickade mitt personliga brev till och dom vill att jag ska komma ner nån da. Så i morgon måste jag ringa Tina och höra med henne om kostnader för resor och så för det måste man ju kunna få betalt, för det har inte jag råd me. För har jag tur så kan jag ju få det här jobbet och det skulle ju vara as skoj =P Ligger en bit ifrån Stockholm. Och så har dom ju så bra att man kan bo på anläggningen, och det är ju as bra när man bor långt bort. Så jag hoppas att allt går att lösa så att jag kan åka ner dit i början av nästa vecka =P

Ska lägga mig och kolla på One Tree Hill nu ;P


Kommentarer
Postat av: helly

ah, vilket stall ska du hälsa på i?

2008-11-27 @ 23:15:27
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0