One Tree Hill & Gossip Girl

Kollade på One Tree Hill & Gossip Girl förut =P Så jäkla bra program ;P Blair & Chuck borde bli tillsammans igen för dom passar så bra ihop, lika bitchiga och härliga båda 2 ;P


Just nu sitter jag och kollar på Sanningens Ögonblick. Jag fattar inte hur man kan ställa upp i det där programmet. Har ni skrivit snälla kommentarer till er själva på bloggen? Linda har tydligen gjort det förut. Måste ju vara roligare att få snälla kommentarer av andra än sig själv. Asså man kan ju tex. skriva ner bra saker om sig själv i en privat dagbok, eller att man tänker bra saker och så om sig själv nån gång om dan. Men att skriva till sig själv på bloggen? Nja jag vet inte. Tycker det är lite halv skumt.

Ska la fortsätta kolla på det. Ska fixa nånting att käka om en stund också =P Avokadomackor kanske ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha ja, jag tankar.

ja jag pratade med honom om det, och nu har han slutat spela i stort sett ;P



ses imorrn till bion :D

2008-11-16 @ 22:16:26
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0