Oskyldigt dömd

Ska kolla på Oskyldigt dömd som börjar nu. När det är slut så är det raka vägen i säng för mig som gäller. Ska upp 5 i morgon för jag börjar jobba halv 7, är alltså först på min avdelning. Kommer va as trött i morgon.


Har fixat lite att käka, fruktsmoothie, avokadomackor och grönt te med riven ingefära i =P Annars har jag inte gjort så mycket. Tagit det lite lugnt, läst lite bloggar, lyssnat på Xtina's skiva och så bara ;P

Nee nu ska jag gå, programmet har redan börjat.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

haha ne inte vad jag vet ;P



han åker ju sällan bort, och gör han det är det bara några dagar. men vi får se om jag åker en vecka till gbg. isf får du slå mig när jag kommer hem ;P

2008-11-12 @ 21:17:59
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0