Oskyldigt dömd

Ska kolla på Oskyldigt dömd som börjar kl 21.00, som vanligt =P Men jag hoppas att det är ett bättre avsnitt idag än vad det va förra veckan. Ska fixa nånting att käka innan också =P


Gick till affären förut med mami, Cassandra & Mimmi. Köpte massa frukt och avokado =P 3 påsar eller ja nät med 5 avokado i varje köpte jag ;P Så jäkla mumsigt! ;)

Följde även med Bella, Danne och 2 av deras kompisar en bit. Cassandra gick med också. Dom vågade inte gå själva, inte ens Cassabdra vågade gå med dom själv utan jag va tvungen att följa med också, för en gubba som bor här precis vid oss brukar komma ut, jag vet inte riktigt vad han gör men jag tror han följer efter dom och såna saker. Men det är deras eget fel för dom har terroriserat han ett tag nu så det är ju inte så konstigt direkt. Men nu vågade han sig inte ut iaf, utan han stod bara och stirrade i fönstret.

Nee nu måste jag fixa nånting att käka innan det börjar ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0