Promenad i kylan

Har gått på en promenad med Mimmi. Är -15 så det är sviiiin kallt ute. Så det fick bli långkalsonger under mjukisbyxorna, varm skidjacka, min ena nya halsduk från H&M, vantar och uggs =P Skulle ha tagit mössa också för det vart väldigt kallt om pannan, men jag hatar att ha mössa. Men nästa gång jag går ut ska jag ha det iaf.

Jag tycker faktiskt att uggsen är riktigt varma. Jag fryser alltid jätte lätt och speciellt om händerna och fötterna och nu när det är -15 så är det ju ännu värre. Men nu frös jag inte alls om fötterna och det kan jag göra fast jag har vinterskor, men inte i dom här =P Jag hoppas att dom är lika varma även om det är över 20 minus. Men är dom inte det så kan jag ju ha ett par varmare strumpor i =P Hittade ett par på Cubus som jag ska köpa sen som va jätte mysiga ;P Jag tycker iaf att dom här skorna är bra för att vara så billiga =P Så har ni inte råd att lägga ut 2000 :- spänn på ett par UGGs så köpt dom från Din Sko =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0