Ska sova snart

Ja det är la dags att gå och lägga sig så man är lite pigg i morgon =P Är ju inte så skoj att vara as trött när farmor och dom kommer på kvällen i morgon eftersom jag fyller år ;P

Va ute och skottade förut i 1 timme. Vart väldigt varmt av allt springande fram och tillbaka med all snö. Sen kom ju LInda och dom och Tjorven va ju me också så hon och Mimmi fick vara ute med mig. Såg så jäkla roligt ut när Mimmi jagade Tjorv, såg ut som om det va en liten råtta som kuta efter na =P Har ju kommit en hel del snö så typ halva Mimmi försvinner =P Sen så kuta hon upp en liten bit på snöhögen som jag hade fixat i ena backen här, och så försvann hela hon ;P Sen kommer hon hon upp helt täckt av snö ;) Såg så grymt roligt ut =P Sen så skulle ju Tjorv springa där också och nästan hela hon försvann och hon är ju typ 100 gånger större än Mimmi =P

Va har jag gjort mer idag då? Jag och mami lämnade in hennes bil på lagning igen! Efter det så gick vi till dagis och hämtade Isak, gick hem och fixade lite innan Isaks farmor och farfar kom. Sen har ju Linda och ungarna varit här och Patrik. Jag har sovit en timme också och suttit vid datan. Har inte kollat på tven idag kom jag på =P Det händer inte ofta hehe =P

Hjälpt Isak bygga ihop massa leksaker och så har jag gjort också ;P

Men nu är det dags för mig att hoppa i säng, är as trött.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0